Tuesday, 31 May 2011

AKU GAY??





Aku gay
Salahkah aku
Atau salahkah gay
Atau salah persepsi masyarakat


Salahkah aku untuk gembira
Untuk gembirakan orang lain

Mungkin juga aku salah..
mungkin website itu juga salah..

7 comments:

intan.maisarah said...

jangan terlalu percaya pada online dictionary.

hai orang gay.
~.~"

gunakan ayat "gay " dalam maksud yang diberi.


saya sangat "gay" hari ini kerana saya menang tempat pertama acara makan laju - laju.

CassiaSiamea said...

juga ada dlm kamus x online..
kamu masuk pertandingan apa??

intan.maisarah said...

haha..
abaikan..
itu contoh saja lah...

^.^

intan.maisarah said...

betul lah maksud gay itu, gembira. (pernah jumpa dalam kamus biasa sebelum ni.- baru teringat.)

ghost writer said...

risau nak guna lak perkataan gay tuh.silap orang tak berapa faham....lagi dibuatnya macam haram.

meskipun betul apa yang ditulis maksudnya tapi masih banyak perkataan yang boleh digunakan.

Republic Aku said...

hehe...macam pelik la pulak kan...

CassiaSiamea said...

ghost : pedulikan cakap2 org..
perkataan yg tak digunakan akan hilang maksudnya..

republic : tak ada apa yg pelik pun..