Wednesday, 27 July 2011

...



baru sejam beli...

29 comments:

monologtinism said...

oh.wah.ho.walaa~
meh sini sebut sikit nama dia



ha,jangan tiru aku.

Qaseh dalia adelia said...

ike sepila .. ke ikan karing ni haha

CassiaSiamea said...

mono: br beli..x sempat bg nama lg

qaseh: kalau di kelate, panggil karing..kalu di ganu, panggil sepila..

nurniyusoff said...

nak tlg letakkan name leh??

pelis :D

CassiaSiamea said...

nurni: nama apa??

intan.maisarah said...

biruuu..bluee

cantik

ghost writer said...

aku terlihat sepotong tangan mungil di dadanya..yang menutup separuh dari wajah seorang wanita.

CassiaSiamea said...

intan: cantikkan..hampir stengah jam menelek..br beli..tp ekor dia rosak sikit..

ghost: x paham..

~Kisah Hati~ said...

makhluk apa tu? :|

ghost writer said...

kau tak merenungnya dengan lebih dalam.

intan.maisarah said...

~kisah hati ~
itu ikan laga sayang....


ghost : Mai dh tenung dalam dalam dah.. Landak ni aje tak faham

CassiaSiamea said...

KH: intan tlg jawab

ghost: aku dh faham..intan ni yg ngada...

intan.maisarah said...

mengada itu comel..
sekian terima kasih..

Amar Alis said...

ikan laga?

Wan Suhail said...

waaaa.. mesti garang terok ikan ni

Pembunuh Tanpa Bayang said...

sekali tengok aku fikir rambut.rupanya seekor ikan...aku suka tengok tapi tak sampai hati memeliharanya.






mungkin aku fikirkan ikan untuk dimakan.

*sigh

Noreen Natasha said...

ikan laga.. :)

nice color.. brp ringgit harga dia?

EZAN IDMA said...

nak nak

catherine- said...

woww!!!

sy punya dh lama mati

:(

tp bestnya dia sempat naik air asia merentas laut china selatan ngeee~

CassiaSiamea said...

amar: yup!!

wan: garang baru best..

bayang: hahaha..ikan ni org x makan..kecik sgt..

noreen: halfmoon..rm8..

ezan: nak kena beli la..hahaha..

rine: beli baru..aku punya y lama pun sempat naik bas 8 jam..bas je la..huhuhu..

skandaLdariLangit said...

nak!

Hanjila Aigiarn said...

cantik...

Khairul Antasha said...

goreng pun sodap nihhhh...
kat umah gua ada byk jenis ikan..nanti nak buat entry psl ikan..goreng pun sodap..hahaha

nurniyusoff said...

name die kasim :)
kasim biru.

vampire's lovex said...

lagi 4 bulan,akan mati. hahaha..sesuka hati je aku nak menamatkan riwayat dia..hihi..

aku penah bela kot,tapi lepas 4 bulan,dia mati..jaga la elok2,,mcm ko jga awek,..

selamat berjaya yo.. haha

CassiaSiamea said...

ska: ambil saja kalau boleh

hanjila: mmg cantik kan~~

khai: kalau goreng jadi mcm ikan bilis je..kecik..x kenyang nk mkn~~bela lagi bagus..

nurni: cuba dipertimbangkan..tp color dia ungu..bkn biru..cam murah~~

VL: hahaha..ada sekor lg..bela dr bln 2 lg..masih sihat..tuhan bg umur panjang

nawal addina said...

ikan ke ? hahahaha . mata aku tak nmpk -.-

Mawar Berduri said...

ikan biru.

Liyana Zahim said...

bAKPe mcm rame2 je?