Saturday, 2 July 2011

Annoying!!

...




Dia
Bagaikan semut merah
Tak dikacau
Tak mengacau
Tapi kadang kala tetap mengacau
Mengacau hidupku
Keamananku

Aku akan biarkan saja ia
Menggigit aku
Kanku tahan
Bukan sekadar fizikal
HATI
Sebelum
Amarahku sampai ke kemuncak
Sebelum
Kulenyek-lenyekkan tanpa tinggal sisa

Kewujudannya tidak kupinta
Kehilangannya tidak kunanti
ANNOYING!!

Dia semut merah yang tak akan ke sini
hidup menyusahkan org
maaf untuk emosi ini

19 comments:

intan.maisarah said...

ni bila punya cerita ni?
haha..

aku semut hitam
harap kamu masih bersabar dengan kerenah aku ya!

.

p.s : ubat itu sedap tau. macam gula gula

maCy said...

haa? tiba2 =="

are you okay?

Jerry Ghazali said...

teringat pulak kat lagu indon pasal semut hitam semut merah. haha

nawal addina said...

haha , bnc org yng anoying . but , kekdg best jugak geng ngan dorang

PK said...

aku bukan semut.

Amiey White said...

PK :bukan boleh faham bahasa binatang ke ? lipas ke . muahahahaha

monologtinism said...

mari lempiaskan emosi disini. dan abaikan.

Titisan Hujan said...

suke semut

~Kisah Hati~ said...

lepaskan emosimu... di sini... biarpun bukan semut merah itu tahu... benamkan dia di sini...

Starcapricorn said...

sama tidak suka semut...sakit bila mengigit.

ghost writer said...

kalau kau makin layan makin lar bertambah amarah kau cassia...

Miscellaneous Smiles said...

hanya kerana semut.?

Raden said...

kalo masuk lam kain pelekat sedap gak kan?

Liyana Zahim said...

Anoying yg last cam ade slek tetibe.. Haaa ckp kat pkck a.samad!!!

nurniyusoff said...

"tak dikacau,
tak mengacau" ya??

jangan la kacau dia,
baru tak dikacau dia .. betul??

dan dan dan ...
aku tahu kamu addicted mengacau dia,
kamu suka dia kacau kamu bukan ..ngeh ngeh ngeh

hati-hati.

Mawar Berduri said...

lebih baik kau lari sebelum 'semut merah' membuat kau lebih sakit.

Qaseh dalia adelia said...

hope im not 'semut itu' hehe sabar ye bro =D

vampire's lovex said...

semut tanah menyakit kan...

pijak je semut tu wehhh..*geram

Nurarnida Sabrina said...

semut merah yang annoying? aku akan jadi mcm tuh jugak kadang2. haha